26. februar 2012

Dagens Joke! (26. Februar)

Som jeg skrev i mit første indlæg har jeg bestemt mig for at lave "dagens joke" samt andre daglige indlæg, der kan give jer alle en god dag!
Idag har jeg valgt at sende den ud lidt før middagstid, så i lige kan "nuppe den med" ind i middagspausen og fortælle alle jeres kammerater/kolegaer/familie en god joke mens i spiser, men tidspunktet er endnu ikke fastlagt (Skriv endelig til mig hvis du har et forslag til tidspunkt)
Dagens joke er idag:
"10 Ting du ikke skal sige til en betjent når du bliver stoppet"


1. Mit kørekort? Jada! Hold lige min øl mens jeg prøver at finde det.

2. Ups, undskyld, jeg var uopmærksom og min radar-detektor var slået fra.

3. Hej! Du er da ham fra Village People, er du ikke?

4. Ja, jeg ville også være betjent, men så blev jeg enig med mig selv om
at studere færdig i stedet for.

5. Jamen jeg fulgte bare med trafikken. Ja, jeg ved godt, at der ingen
traffik er, jeg forsøgte at indhente den.

6. Hør, rent faktisk skete der det: Da jeg vil samle min dosis heroin
op, faldt min pistol fra min lomme og den lagde sig under bremsen, så
det er da klart, at jeg kørte hurtigt.

7. Nej, jeg ved ikke, hvor hurtigt jeg kørte, tælleren kan ikke komme
over 190/t.

8. Årh! Kommer det til at vare længe? Din kone venter på mig!

9. Drop det, mand! Jeg bliver nemt hidsig, når jeg har drukket for meget!

10. (siges meeeeget langsomt): Jeg rækker ud efter min tegnebog, så prøv
at lade være at skyde, okay?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)