4. marts 2012

Joke-list of the day!

Okay, jeg har lagt og søgt i et godt stykke tid nu og har fundet en masse fede vittigheder i bare skal læse!


Dagens mest platte joke:


Elefanten til kamelen - Du ligner en mutant - med patterne på ryggen
Det sir du sagde kamelen - dig som har pikken midt i fjæset


Dagens dyremishandlingsjoke (Er det et ord?):


Så var der manden som var så eddikesur over den undulat han lige havde købt, så han straks måtte klage til dyrehandleren.
- det var alstå en møj-undulat du solgte mig igår.....
- nåee hvorfor det....
- den kunne ikke engang tåle at blive vasket....
- VASKET...Har du VASKET undulaten ?
- Ja men det var først da jeg vred den, at den fik det dårligt !


Dagens advokak-joke:


Gud bad sin nabo Djævelen om at få ordnet sin side af plankeværket, som var i forfald

-Uden held.

Så truede Gud med at anlægge sag!

"Ha, hvor vil du finde en sagfører" - Sagde Djævelen så.


Og sidst, men ikke mindst..... DAGENS BEDSTE JOKE!!


En forretningsdrivende satte et skilt i vinduet:
"Hjælp søges. Skal kunne skrive på maskine, bruge en computer og kunne
flere sprog. Alle kan søge, vi har ingen fordomme!"

Samme dag kommer en Golden Retriver ind i butikken, sætter sig og kigger
på manden indtil han ser den. Derefter går den så over til skiltet og
sætter sig og piver.

Manden fatter pludseligt hvad det er den mener, og siger så:
- Jeg kan ikke ansætte dig, du kan ikke skrive på maskine!

Hunden rejser sig, løber hen til en skrivemaskine, hopper op, og skriver
et perfekt brev!

Manden er overrasket, men siger igen:
- Jeg kan ikke ansætte dig, du kan ikke bruge en computer!

Hunden hopper ned fra skrivemaskinen, og går over til computeren, hvor
den på ingen tid laver en flot salgsrapport, med regneark og grafer.

Manden er nu dybt imponeret, men siger endnu engang:
- Jeg kan ikke ansætte dig, du kan jo ikke flere sprog!

Hunden går helt hen til ham, og kigger ham lige i øjnene, og siger så:
Miauuuuu..... 





Tak fordi du læser min blog, jeg håber du synes om mine indlæg og jokes!
Jeg skal om godt en halv time afsted, imod min efterskole, så hvis du ider at dele bloggen med dine venner på facebook i mellemtiden, ville det være fedt;D


Tak for nu og fortsat god eftermiddag/aften til dig!


-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)