10. marts 2012

Selena Gomez - Døende fan

Lille barnVi har vel alle set disse billeder på facebook... Et lille barn med en ekstremt dødelig sygdom ligger med et armbånd, ved billedet står der "Til dig Selena" - Næste billede = Selena Gomez har armbåndet på offentligt.
(Et eksempel på et af disse billeder:)


Om dette er falskt eller sandt og om det er rigtigt eller forkert, kan altid diskuteres.
Personligt vil jeg mene at det muligvis er sandt nok at hun har taget imod
dette armbånd fra et døende barn, men jeg synes at det bliver brugt lidt for meget, som reklame for hende, og ikke, som en hyldest til barnet.
(Om det er fra Selenas side det er ment sådan eller det er pressen kan jeg dog ikke svare på).
Altså, min holdning om disse billeder på face = For meget presseomtale for at gøre en god ting.

Dog vil jeg indvende at jeg synes det er en 1000x bedre måde at få opmærksomhed på det føromtalte barn, end den måde de andre Disney-kendisser gør det.

Nøgen
Fx. "Miley Cyrus" = Adskillige billeder på nettet af
-halv og helnøgne Miley + Video, hvor hun ryger hash eller lign.





Nøgenbilleder
Eller "Vanessa Hudgens" = Adskillige nøgenbilleder...
Når man søger på hendes navn er alle 4 punkter
fra google, der popper op,
noget relateret til nøgenbilleder af hende.







(Skal lige siges at det tog mig under 2 min at finde disse billeder)

Så min yndlings-Disney-kendis er pt. Selena Gomez, hun er i hvert fald den jeg helst så mine yngre søskende se op til af disse 3.

-Simon Hansen

2 kommentarer:

  1. tja måske er det od presse for den kendte, men det er sgu også svært at gøre noget godt hvis der altid skal sættes spørgsmålstegn ved hvorfor de vælger at gøre noget godt..

    SvarSlet
  2. God aften Simon!

    jeg faldt lige over din blog på nettet.
    Det klarer du da fint i din unge alder, hvis du kæmper lidt mere og får flere følgere og flere sidevisninger, så begynder du at kunne få flere sponsorer også.

    Min unge datter startede en blog op for et halvt års tid siden, det går ganske fint, men det tager tid at lave blog og indlæg.
    Men det ved du jo nok.

    Håber du får held og lykke med det hele.
    Hilsner fra Tina
    Min datters blog er: http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)