29. marts 2012

STØT EN SUPER FATTIG SKOLE I ASIEN! (Man kan stemme til og med fredag) - Link i indlæg!

Lige et meget hurtigt indlæg fra mig, der synes at en super fattig skole i Asien, som får 10.000 kr. er lidt vigtigere end at en dansk gymnastikforening kommer til stævne...


Vil i hjælpe med at støtte en ulands-skole?
Så stem på efterskolen, som vil give 10.000 kr. til en super fattig skole i Asien...
Lige pt. er en gymnastikforening som vil til stævne på førstepladsen, det er jeg ret utilfreds med, så håber i ligesom jeg vil støtte op om Asien-skolen her:
http://sparbank.dk/10tilforskel.aspx?movieid=13130

(Konkurrencen/pengene er lavet af sparbank)
-Konkurrencen handler om at sparbank hver måned udlodder 10.000 kr. til den forening eller lign. som får flest stemmer på deres indsendte video, og dermed er en bank, som faktisk gøre noget godt:)

-Håber i stemmer på dem, har jeg i hvert fald gjort!
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)