3. juni 2012

Min top 10 - Youtube videoer

Nu har jeg hele weekenden nørdet verdens dejligste spil "League Of Legends", her på Tjele Efterskole, sammen med et par kammerater herfra!
-I den anledning har vi også fået set samtlige videoer om LOL og meget mere på youtube, hvilket gav mig idéen til, at vise jer, hvilke videoer jeg synes er fede!
SÅ HER KOMMER MIN TOP 10! (OBS: Bemærk, at kun få er LOL-Videoer)

10: 3D is AWESOME! - Smosh


9: HOW TO BE A COP! - Smosh


8: SIRI TRIED TO KILL ME! - Smosh


7: Surrender this game! - Plentakill


6: Top 5 Pentakills! - Jump in the pack


5: Lanterns - Plentakill


4: Sexy and I'm Homeless - BartBaker


3: SONGS IN REAL LIFE! - Steve Kardynal


2: POKEMON IN REAL LIFE! - Smosh


1!!!: Daily Life of NinjaHinja - NigaHiga

-Håber nogle af videoerne faldt i din interesse, ellers må du klage til udgiveren :)
Hvis du har en god video du gerne vil dele, eller har en generel indvending til dette indlæg, står kommentarboksen åben, lige herunder!
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)