26. juli 2012

SEO for begyndere - Del 9. "Kommentarer"

Nu burde du have lært, en stor del af, hvad der er at vide om SEO!, hvis ikke du har set denne serie før eller ikke har fanget det hele, så vil jeg råde dig til at gå tilbage til "Introen" og læse op på det.

I dette indlæg vil jeg rette nogle ting, jeg har lært siden jeg skrev de første indlæg og vise jer, nogle af mine læseres holdninger og påstande omkring SEO, da alle ikke er enige i, hvordan det fungerer.

Linkkataloger: Disses SEO-værdi er dalende, og mange fraråder at man tilmelder sig dem. Dog giver nogle stadigvæk lidt værdi.

Blogroll: Denne kan genere "sidewide links"... Jeg aner ikke hvad det er, men har du ikke en blogroll, så er dette endnu en grund til, at du ikke skal anskaffe den for at få bedre SEO.

 Youtube: Youtube har no-follow på deres links, dvs. at de ingen værdi giver dig. Dog kan du stadigvæk være heldig og score et par kliks fra din channel, så at ligge sit link der er ikke dumt, men giver som sagt intet til din SEO.

-Udover disse 3 hak jeg fik (Som er konstruktiv kritik = også godt), så har jeg fået en hel del (dvs. få personer der har skrevet flere gange) flinke kommentarer, dem er jeg super glad for og jeg håber at i fortsat vil læse videre i denne serie og skrive, hvis i gerne vil vide noget om et lignende punkt indenfor emnet.

De næste 4 indlæg, vil omhandle programmer, der gør dit SEO-arbejde meget nemmere og gør det muligt at se, hvor meget længere du er nået!
-Næste indlæg, som omhandler programmet RankTracker udkommer om 2-3 dage!
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)