15. juli 2012

T-Shirts fra Tex-Tryk.dk

Så fik jeg lige en fin pakke fra Tex-Tryk, normalt er bløde pakker ikke lige mig, men når nu det er et par gode T-Shirts i str. XL, var nu en god overraskelse på en kedelig søndag og så gav det mig jo også lidt at skrive om her på bloggen! Win-Win!
-Mine nye T-shirts er super behagelige og er 100%, som en god T-shirt skal være efter min mening! Tex-Tryk.dk er derfor et ganske udemærket sted at handle T-shirts hjem til en billig pris og kan klart anbefales!


Ja, dette er så billedet hvor jeg præsterer, at få en T-shirt til at ligne et par underbukser...
Men det gør de altså ikke i virkeligheden :)

Wow, Jeg elsker mit 5 MegaPixel kamera, som bare tager utroligt skarpe billeder^^
-Men man kan da næsten se at det er T-shirts, så er vel ok :P 

-Simon Hansen
(Dette indlæg er sponsoreret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)