18. august 2012

SEO for begyndere: Del 14 "Andre hjemmesider om SEO"

Hvis du har læst hele serien af indlæg om SEO for begyndere, så beviser det, at du virkelig vil det her og har mod på at læse en masse, for at vinde googles interesse!
Nu har jeg fortalt dig det jeg forstår og kan forklare og kan nu ikke tillade mig andet, end at smide dig videre til alle de andre super gode SEO-Guides på nettet, som med garanti kan gøre, at du kommer endnu længere med din blog eller hjemmeside.
-Følgende er en liste over super gode guides, indenfor forskellige emner mht. SEO!


Linkbuilding:
Alternative metoder (Nogle gode, andre ikke)
En masse små metoder (Mange gode)

Andet SEO:
SEO Guide
SEO Guide 2

Start en hjemmeside/blog og tjen på den: (Læs det du kan bruge af den):
Bedste guide ever - Tilmeld dig til nyhedsbrevet i toppen af højre side og du får E-bogen pr. mail!

Håber du nu er rustet til at blive en rigtig SEO-Nørd på fuldtid, for jeg kan pt. ikke lære dig mere!
(Der kommer måske et par indlæg mere i serien senere, men pt. er dette det sidste)
-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)