24. august 2012

Wunderlist - En simpel måde at holde styr på alle planer!

Hvis du ligesom jeg, ikke er glad for at det kun er min hukommelse, der husker dig på, hvad du skal lave i løbet af ugen og bare ikke får skrevet i en notesbog.
-Så har du sikkert prøvet at skrive i et Word-dokument eller i en "Notesblok" på din computer, men også erfaret, at det bare ikke er særligt nemt at finde ud af og utroligt let bliver uoverskueligt......

Nu har du 3 muligheder:
1. Ligge dig ned og tude.
2. Glemme alt om dine gøremål og får dem ikke lavet til tiden
3. Installere Wunderlist!
-Og vælger du 1 eller 2, så er du altså dum efter min mening...

Wunderlist! er et super smart lille program, som kan installeres på Mac, iPhone, iPad, Windows, Linux, Blackberry og Windows Phone!
-Programmet gør det, som tidligere nævnt, hurtigt, nemt og forbløffende overskueligt at skrive dine gøremål i løbet af en dag, uge, måned eller måske et helt år ned!
-Det smarte ved programmet er, at du kan markere dine overståede opgaver/gøremåls, så de forsvinder, med blot 1 klik!
-Derudover, får du en besked i programmet, den dag du skal løse en bestemt opgave og dagen efter, hvis du glemte at løse opgaven, den dag den skulle have været løst!

Programmet er nemt at downloade og installere. Når dette er gjort, ser det sådan her ud:
(Bortset fra opgaverne, som du selv kan tilføje)

Håber du får meget mere styr på din hverdags opgaver, med dette smarte program!

Stor tak til Simon Rohde for at vise mig dette program!
-Simon Hansen

1 kommentar:

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)