13. oktober 2012

Flere sokker fra ShopWithSocks!

Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!! Så kom, der endelig nogle flere strømper hjem til mig, fra verdens bedste sokke-webshop. Nemlig ShopWithSocks.com! Her fås alle mulige forskellige slags sokker, i mange forskellige farver og mønstre, i super god kvalitet og sidst, men absolut ikke mindst, til en super god pris!

Kort sagt, kan du få, hvilken som helst strømpe du vil have, til en pris du næppe kan afslå! Så kig forbi ShopWithSocks.com og få fat i det rigtige!

Se her, nogle billeder i super dårlig kvalitet, af verdens bedste sokker:





































Udover at de laver verdens bedste sokker. Har de også nogle af verdens bedste holdninger og synspunkter på tingene. For på pakken jeg modtog, stod, der nemlig følgende: "Så er der sokker, til endnu en sej blogger" og, det må jeg jo altså give dem ret i! Jeg er nemlig en blogger! :D

Btw. gjorde de også lige min 3-årige lillebror super glad, da der fulgte en ballon med sokkerne!
-Simon Hansen
(Dette indlæg er sponsoreret) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)