14. oktober 2012

Jumpsuit fra Tex-Tryk til søsteren!

Ja, så fik min søster sku endnu en blød pakke hjem i huset, imens jeg har været på efterskole. Denne gang er det Tex-Tryk, som har været så overdrevet flinke at sende mig/hende en pakke, som bare måtte åbnes på så kort tid, som overhovedet muligt.

Hvad jeg har hørt, at pakken blevet flået op med kæmpe iver, da han allerede havde fået af vide, hvad der var i den. Min 12-årige søster blev da også utroligt glad for indholdet. Indholdet var nemlig en super flot Jumpsuit fra Tex-Tryk.dk, til en værdi af 382 kr.
Efter min søsters udsagn er jumpsuiten super behagelig at have på, dejligt blød og generelt bare en super sej beklædningsdel, som beviser at sådanne heldragter ikke behøver at koste en formue, for at være mega dejlige at gå i!
-Jumpsuiten er foret, med det blødeste fnuller-stof (idk hvad det hedder), som virkelig er blødere end et barns numse kan være med mere! Så dejligt!

Her får i lige et billede af dragten:

Så, hvis du er typen, der elsker at pakke dig godt og grundigt ind i en heldragt, lige meget om det er sommer, vinter eller midt imellem, så synes jeg helt klart, at du bør chekke disse super fede, som fås i et hav af forskellige størrelser og flere forskellige farver! (Min søster valgte dog blot en sort udgave, da det var den hun fandt fedest)
En anden super smart ting ved disse buksedragter er, at du kan glemme alt om morgenkåber osv. Denne dragt er en helt ny måde, at pakke dig ind, lige meget hvad tidspunkt på dagen det er og, hvor du befinder dig! Så anskaf dig sådan en, hvis du elsker alternative løsninger, på tøj "problemer"!

-Det kan godt være, at folk kigger lidt i starten, når du konstant render rundt med denne sjove og en anelse specielle dragt, men jeg lover dig, at efter meget kort tid vil de finde det ganske normalt og højst sandsynligt også anskaffe sig en selv, eller spørge dig, hvor du har den fra, i ren misundelse. For denne slags beklædning er faktisk ved at være utroligt populær og kan stort set ikke fås billigere eller bedre andre steder, da markedet er præget utroligt meget af mærkevarer, som ikke er andet end mærket! -Ikke bedre rent kvalitetsmæssigt i hvert fald!

Til sidste vil jeg give en kæmpe tak, til Tex-Tryk.dk for at lade mig anmelde dette super flotte produkt, som min søster og jeg, klart kan anbefale til alle jer, der overvejer at anskaffe det! Så fedt og billigt et produkt, skal man altså lede længe efter!

-Simon Hansen
(Dette indlæg er sponsoreret)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)