13. oktober 2012

Sikkert USB-stik fra MySecureUSB

Her for en god uges tid siden, fik jeg en sms fra min mor om, at jeg havde fået post! Da jeg var på efterskolen på det tidspunkt, havde jeg dog ikke mulighed for lige at hoppe hjem og pakke op.
Derfor får i nu, et kort indlæg om et smart nyt koncept (tror jeg da, at det er), som muligvis snart bliver meget moderne!
Jeg har nemlig fået et 16 GB Secure USB stik, fra MySecurityCenter.com. Dette regner jeg med at bruge til diverse skoleopgaver, projekter (fx artikler til min tidligere nævnte nye blog), backup på mine 2 blogs osv.
Der er et utal af forskellige anvendelsesmuligheder for dette USB-stik og så bliver, der jo oven i købet lavet backup, hver gang du benytter det!

Her er et par billeder af USB-stikket (dårlig kvalitet, men bare for at vise jer at jeg har fået det hjem og nogenlunde, hvad det er):


Så er der en sponsor, der giver et nyt kamera, siger jeg næppe nej hehe :D (Men det sker nok ikke...)
-Simon Hansen

(Dette indlæg er sponsoreret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)