24. marts 2013

BoxerShorts fra DealFighter!

Her den anden dag modtog jeg lige et par super lækre boxere, fra den forholdsvist nye og mode-venlige DealFighter.dk!
Helt generelt, så synes jeg, at det er utroligt svært at anmelde et par boxere, da de mere eller mindre er, som alle andre boxere. Dog synes jeg alligevel, at de er værd at bruge penge på, da de sidder præcist som de skal, ikke smuldrer (Nogle billige mærker, har det med at danne nullermænd overalt, hvilket er pænt nedern) og så ser de helt generelt pænt cool ud.

Så helt generelt, vil jeg mene, at disse Boxershorts fra DealFighter.dk, med mærket "Tiger of Sweden" er værd at tage et kig på, hvis du mangler nogle underhylere til skabet!

Jeg ved faktisk ikke, om disse boxere har været en deal, men i hvert fald, kan du finde mange andre super fede (og billige) deals, på DealFighter.dk!
UPDATE: Boxerne har været et deal engang. Dealet kan ses her: http://www.dealfighter.dk/stilren-og-kvalitet-i-hojeste-klasse-det-er-de-beromte-boxershorts-fra-tiger-of-sweden-vi-taler-om.html

-Simon Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)