12. februar 2014

Bassbox - Undervandsmusik på højt plan

Godaften drenge, piger og andet godtfolk! Jeg er tilbage og har et super lækkert produkt med til jer i dag!

Hvad jeg vil skrive lidt om i dette indlæg, er nemlig højtaler fra "betasphere audio", som kan holde til vand. Hvad vi har med at gøre her, er altså ikke et af de irriterende og dog så forbandet dyre produkter, som går i stykker når en dråbe vand rører deres overflade.
Faktisk, så har vi fat i det stik modsatte. Produktet er endnu ikke i butikkerne. (men jeg opdaterer dette indlæg, lige så snart det er) Dog kan jeg allerede nu fortælle, at det kommer til at koste 399 danske kroner, hvilket jo nærmest er ingen penge for et godt produkt.


Som det ses på billedet af produktet lige over denne tekst, er højtaleren ganske pæn, den kan næsten være i en voksen bondes håndflade (men også kun næsten) og den vejer ikke det store.
Produktet er herhjemme blevet testet ved, at jeg har givet det et godt slag imod mit skrivebord, hvilket det ikke tog skade af. Derudover har jeg også haft det med i bad (inde i brusekabinen), hvilket det også overlevede uden problemer.

For at høre musikken fra højtaleren, skal du blot forbinde den til din musikafspillende enhed via Bluetooth eller du kan benytte det medfølgende Jackstik. Derefter er det bare at sætte musikken igang - Lige meget om det regner, sner, er i en svømmehal eller lignende!

Held og lykke folkens - Smid lige en kommentar og del indlægget, så andre også kan høre om dette lækre produkt!
-Simon Hansen


(Dette indlæg er sponsoreret)

1 kommentar:

  1. Interessant :-) Kan være det bliver det næste store som alle skal eje :-)

    SvarSlet

Hej, stor tak fordi at du gider kommentere på min blog! Sætter pris på feedback og ris/ros generelt! :)